Evaluation:
Published: 20.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 37 units
References: Used
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 1.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 2.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 3.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 4.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 5.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 6.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 7.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 8.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 9.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 10.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 11.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 12.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 13.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 14.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 15.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 16.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 17.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 18.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 19.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 20.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 21.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 22.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 23.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 24.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 25.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 26.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 27.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 28.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 29.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 30.
  • Research Papers 'Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā', 31.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Ievads    4
1.  Sociālo tīklu definējums    6
2.  Twitter.com mikrobloga izpēte    9
2.1.  Twitter.com sniegtās iespējas    10
2.2.  Twitter.com ietekme uz biznes    11
3.  Situācijas analīze pētāmās problēmas aspektā    15
3.1.  Pētījuma metodoloģija    15
3.2.  Pētījuma rezultātu analīze    16
  Secinājumi    24
  Izmantotie informācijas avoti    25
  Pielikums    28
Extract

Twitter.com nav tikai lielisks veids uzņēmumu reklāmai, bet arī iespēja uzņēmumu vadītājiem, bez formalitātēm, kontaktēties un uzturēt kontaktu ar saviem klientiem, kā arī ātrs un drošs veids kā uzzināt atsauksmes par savu produktu.
Twitter.com, šo sešu gadu laikā, ir ievērojami paplašinājies un izaudzis līdz vairākiem miljoniem lietotāju. Šādi rādītāji pārsteidz jebkuru cilvēku, kam mediji nav sveši.
Ņemot vērā augstāk minēto, autore par darba tēmu ir izvēlējusies: ,,Sociālā tīkla Twitter.com ietekme uz biznesa attīstību Latvijā“, lai plašāk aplūkotu Twitter.com piedāvājumu un izaugsmes iespējas uzņēmumiem.…

Author's comment
Atlants