Author:
Evaluation:
Published: 21.06.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Bērni kā reklāmas tēli un sabiedrisko attiecību objekti', 1.
  • Research Papers 'Bērni kā reklāmas tēli un sabiedrisko attiecību objekti', 2.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Extract

3. slaids. Uzmanības piesaiste- Reklāmās izmanto dažādus paņēmienus, lai piesaistītu skatītāju uzmanību, piemēram, iekļauj humoru, un pat ekstrēma rakstura saturu, lai virzītu savu produktu vai pakalpojumu. Bērni un zīdaiņi, tāpat kā dzīvnieki, ir vēl viena. laba metode Ir grūti pretoties glītu dzīvnieku, bērnu un zīdaiņu attēlu pievilcībai.
Reklāmdevēji ir aptvēruši bērnu pozitīvo psiholoģisko efektu un atzīst priekšrocības, izmantojot šāda veida attēlus reklāmās, tāpēc to bieži vien izmanto, un mēs redzam daudz šādu reklāmu.

6. slaids. Bērni un zīdaiņi bieži tiek uztverti kā tīras un nevainīgas būtnes. Jauna bērna piedzimšana dod cerību un pārstāv jaunu iespēju un jaunu sākumu. Viņu pievilcība piesaista visu vecumu cilvēkus. Lai gan ir daži, kas, iespējams ienīst bērnus, vairākumam ir labvēlīga attieksme pret bērniem, īpaši zīdaiņiem.

10. slaids. Reklāmdevēji reklāmās izmanto bērnus dīvainās situācijās, lai piesaistītu uzmanību un pārdotu produktus. Bet ir jābūt robežai, līdz kurai dīvainās reklāmas ir efektīvas. No vienas puses saskaņā ar mūsdienu psiholoģiju, reklāma efektīgi darbojas, ja blakus produktam nostāda daudzas citas lietas, pret kurām jau ir pozitīvas emocijas. Vairumam redzot bērna bildi, neatkarībā no konteksta, rodas pozitīvas emocijas.

Author's comment
Atlants