Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 1.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 2.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 3.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 4.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 5.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 6.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 7.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 8.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 9.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 10.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 11.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 12.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 13.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 14.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 15.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 16.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 17.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 18.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 19.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 20.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 21.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 22.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 23.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 24.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 25.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 26.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 27.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 28.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 29.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 30.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 31.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 32.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 33.
  • Research Papers 'Reklāma kā SIA "Forum Cinemas" integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 34.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Integrētā mārketinga komunikācija    5
2.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    13
2.3.  Reklāmas efektivitātes vērtēšana    14
3.1.  Uzņēmuma apraksts    15
3.3.  SIA „Forum Cinemas” reklāma    17
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Pielikumi    27
Extract

Secinājumi
1. SIA „Forum Cinemas” reklāma notur uzņēmuma tēlu, kā arī tā informē, atgādina un pārliecina gan jaunos klientus, gan arī jau esošos.
2. Visplašāk SIA „Forum Cinemas” savu pakalpojumu piedāvāšanā izmanto reklāmu un pārdošanas veicināšanu, kuru galvenais uzdevums ir informēt, piesaistīt jaunus klientus un veidot uzņēmuma tēlu.
3. Uzņēmums reklāmas izplatīšanai visbiežāk izmantoto iekšējo reklāmas vidi, internetu, radio, vides reklāmas, kas neprasa lielus naudas līdzekļus.
4. Ļoti plaši uzņēmuma reklāmai tiek izmantotas dažādas interneta lapas un sociālie interneta tīkli. Taču populārākais interneta portāls, kurā cilvēki var iegūt visplašāko informāciju par uzņēmuma aktivitātēm un jaunumiem ir SIA „Forum Cinemas” mājas lapa.
5. Pēc pētījuma rezultātiem var secināt, ka klientu galvenie izvēles faktori ir atrašanās vieta un pakalpojumu cena, kas ir mainīga. Līdz ar to, efektīvas komunikācijas veidošanai ar klientiem, SIA „Forum Cinemas” izmanto dažādus IMK elementus.
6. Pēc aptaujas datiem autore secina, ka uzņēmuma reklāma ir veidota veiksmīgi, tā ir saprotama un tās sniegtā informācija ir patiesa.

Author's comment
Atlants