Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Veikalu cenu stratēģijas noteikšana', 1.
Extract

Savā pētījumā esmu izmantojusi salīdzināšanai 5 veikalus un 5 produktus. Katrā veikalā pilnīgi vienādiem produktiem ir savādākas cenas, jo to ietekmē dažādi apstākļi(atrašanās vieta) un arī cenu politika, ko izvēlās pats veikals pielietot.
Veikals “RIMI” (atrodas Madonas centrā) manu izvēlēto produktu cenas salīdzinājumā ar pārējiem veikaliem nav pārāk augstas, tās ir otrās zemākās aiz T Marketa. Manuprāt “RIMI” izmanto tirgus iekarošanas stratēģiju, jo, piemēram, alus salīdzinājumā ar citiem veikaliem ir lētāks izņemot T Marketu, kur cena ir vienāda. Kā arī tas pielieto dažādas atlaides un akcijas, lai pievilinātu pircējus.…

Author's comment
Atlants