Author:
Evaluation:
Published: 22.07.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 1.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 2.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 3.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 4.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 5.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 6.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 7.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 8.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 9.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 10.
  • Presentations 'Mārketinga veids atkarībā no pieprasījuma', 11.
Extract

Konversiāls mārketings
Izlaižot jaunu Lexus zīmolu, uzņēmums vēlējās iekarot daļu no Mercedes segmenta Amerikas tirgū un pārdot automašīnas ar lielu maržu.  Sākumā viņi tika uztverti kā neveiksmīgo Mercedes kopiju attēlotāji. Lai ieinteresētu vairāk augsta līmeņa zīmola fanu, Toyota samazināja vairāk budžeta modeļu dizainu un sāka rīkot vēl nebijušas akcijas, apmainoties ar jaunu Lexus pret lietotu Mercedes. Pateicoties tam, uzņēmums spēja palielināt mērķauditorijas interesi un stiprināt Lexus statusu klientu acīs.…

Author's comment
Atlants