Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma "Bite Latvia" SVID analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma "Bite Latvia" SVID analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma "Bite Latvia" SVID analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma "Bite Latvia" SVID analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma "Bite Latvia" SVID analīze', 5.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma "Bite Latvia" SVID analīze', 6.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma "Bite Latvia" SVID analīze', 7.
Extract

4.2. Pieprasījuma samazināšanās Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju ir nodrošināti ar mājas internetu, telefona sakariem un viedierīcēm, jo mūsdienās bez šīm lietām dzīvot ir grūti.
Jāinformē klienti par pārējiem uzņēmuma pakalpojumiem un to īpašībām, ko tās sniedz patērētājam.

4.3. Patērētāju migrēšana no operatora uz operatoru
Sfērā esot tikai trīs lielajiem spēlētājiem ir ļoti liela iespēja, ka konkurents piedāvās labāku piedāvājumu vai arī patērētajam būs kāda lieta kas neapmierina līdzšinējā operatorā, līdz ar to lietotājs meklēs sev piemērotāko variantu. Jāveic cenu salīdzināšana ar konkurentiem un jāvērš klientu uzmanība uz papildus labumiem ko dod Bites pakalpojums. Kā arī “jānopako” Bites klients ar pēc iespējas vairāk viena pakalpojumu sniedzēja sniegto, piemēram, internetu, mobilajiem sakariem, viedierīcēm, IKT pakalpojumiem un televīziju.

Atlants