Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas nozīme bērnu attīstībā', 1.
  • Summaries, Notes 'Komunikācijas nozīme bērnu attīstībā', 2.
Extract

Pirmsskolas posms ir īpaši nozīmīgs valodas un runas attīstībā, jo tieši šajā vecumā attīstās ne tikai bērna runa, bet arī viņu prasme veidot attiecības starp cilvēkiem, kas vērstas uz izziņu un izpratni. Komunikācija ir skola, kurā bērns apgūst ne tikai dzimto valodu, bet arī socializāciju, jo komunikācija nav tikai runas forma, tā ir cilvēku daudzveidīgās uzvedības izpausmes veids (Vigotskis, 2002, un Ozola, 2018). Bērna attīstībā iegūtajām
komunikācijas iemaņām ir liela nozīme – efektīva saziņa uzlabo dzīves kvalitāti.
Lai arī autore jau iepriekš minējusi, ka GAT visbiežāk tiek konstatēti bērnam
piedzimstot, speciālajās izglītības iestādēs mācās arī bērni, kuriem intelektuālās darbības novirzes iestājušās pirmsskolas vai skolas vecumā. Līdz ar to šo bērnu personība veidojas uz agrāk apgūto prasmju, iemaņu un paradumu bāzes, uz agrāk apgūtajām zināšanām, kas
savu nozīmi pilnībā nav zaudējušas. Taču jaunu uzvedības un darbības formu, tāpat arī zināšanu apguve ir apgrūtināta.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants