Evaluation:
Published: 13.11.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 1.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 2.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 3.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 4.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 5.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 6.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 7.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 8.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 9.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 10.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 11.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 12.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 13.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"', 14.
Extract

Kampaņas vēstījumi
Cilvēks iepērkas, lai dzīvotu, nevis dzīvo, lai iepirktos.
Ērtā veikalā ietaupot laiku, pūles un naudu, cilvēkam atliek vairāk laika un spēka pamatvērtībām - priekam, mīlestībai utt.
Par visu padomāts!
Kvalitāte savā dziļākajā būtībā ir laika ekonomija.
Rekordi ir kā mazs caurums sienā, kur pēc laika būs plašas durvis. Rekords vienmēr ir tikai sākums.
Ja mēs reizēm nedarītu muļķības, nekas prātīgs vispār netiktu paveikts.

Secinājumi
Reklāmas kampaņa ir pievērsusi sev lielu uzmanību, tomēr rodas šaubas par to, vai tā ir radījusi vēlamo rezonansi;
Reklāmas tēls ir izvēlēts pareizi, tas šķiet draudzīgs un labvēlīgs;
Kampaņas mērķis tiešām tiek izpildīts, patērētājam tiek ne tikai pasniegta jauninājumu informācija mediju kanālos, bet arī piešķirta iespēja pārliecināties par to, apmeklējot “Maximas” lielveikalu tīklu;
Aģentūra “7 Guru” ir atzinusi to par vienu no labākajām reklāmām šoruden.

Author's comment
Atlants