Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 1.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 2.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 3.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 4.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 5.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 6.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 7.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 8.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 9.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 10.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 11.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 12.
  • Practice Reports 'Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējs uzņēmuma raksturojums    4
2.  Biznesa izvēles pamatojums    6
3.  Uzņēmuma dibināšanas un reģistrācijas process    7
4.  Preces raksturojums    8
5.  Preces tirgus un patērētāji    9
6.  Konkurentu analīze    10
7.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības risku raksturojums, pasākumi to ietekmes mazināšanai    11
  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Izmantotās literatūras saraksts    13
Extract

Laika periodā no 2007. gada 19. maija līdz 2008. gada 13. jūnijam tiku norīkota praksē ‘’Uzņēmējdarbības uzsākšana’’. Kā prakses vietu izvēlējos SIA ‘’Revigma’’ veikalu ‘’Rencēni’’, jo šis uzņēmums piedāvāja reālu darba pieredzi un darbu ar klientiem, kā arī pilnvērtīgu iepazīšanos ar uzņēmuma dokumentāciju.
Prakses mērķis bija organizēt un veikt tirgus izpēti, analizēt tirgus izpētes rezultātus, veikt tirgzinības darbības plānošanu uzņēmumā. Tādejādi iegūstot teorētiskās un praktiskās zināšanas, kas nepieciešamas uzņēmējdarbības uzsākšanai.
Prakses mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
iepazīt uzņēmuma vadīšanas procesus;
zināt pielietot saimnieciskās darbības analīzes teoriju saimnieciskās darbības rezultivitātes novērtēšanā;
analizēt saimnieciskās darbības rezultātus ietekmējošos cēloņus un sekas;
prast dziļi analizēt produktu, preci, cenu, vietu, virzīšanu un cilvēka faktoru uzņēmuma līmenī;
pētīt klientu vajadzības;
plānot un organizēt tirgzinības pētījumus uzņēmuma līmenī;
plānot un vadīt uzņēmuma tirgzinības darbības plānu.
Rakstot šo prakses pārskatu tika izmantota informācija no manas praktiskās darbības šajā uzņēmumā, uzņēmuma nepublicētie materiāli un nozares teorētiskā literatūra.
Darba izstrādāšanā tika pielietotas analītiskas, statistiskas, novērošanas un citas metodes.…

Atlants