Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2025.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Ābols', 1.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 2.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 3.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 4.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 5.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 6.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 7.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 8.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 9.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 10.
  • Summaries, Notes 'Ābols', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ābols    4
1.1  Ābolu uzglabāšana    5
2.  Pētījums    6
  Secinājumi    8
  Pētnieciskā darba izvērtējums    9
  Uzziņas avoti    10
  Pielikums    11
Extract

Ābols ir ļoti populārs auglis Latvijā. Neviena lauku māja vai māja, kam ir dārzs nav iedomājama bez kādas ābeles. Arī autora lauku mājā ir dārzs, kurā ir ābeles.
Staigājot pa veikaliem varam redzēt, ka veikali piedāvā lielu klāstu dažādu šķirņu ābolu. Tāpēc man radās interese izpētīt, kurš no auļiem ir mazāk apstrādāts ar ķīmiju – mans mājas ābols vai veikala ābols.

Mērķis: Novērot un veikt secinājumus, kurš ābols ir mazāk apstrādāts ar ķīmiju un veselīgāks.

Uzdevumi: 1. Iepazīties ar literatūru par ābolu.
2. Veikt novērojumu.
3. Apkopot rezultātus un veikt secinājumus.

Author's comment
Atlants