Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 1.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 2.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 3.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 4.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 5.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 6.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 7.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 8.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 9.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 10.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 11.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 12.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 13.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 14.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 15.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 16.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 17.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 18.
  • Presentations 'Pedagoģijas zinātnes struktūra un tās raksturojums', 19.
Extract

Jans Amoss Komenskis
Viņš uztvēra, ka bērni jāmāca tā, lai viņi pēc iespējas apgūtu zināšanas nevis no grāmatām un mutvārdu pārspriedumiem, bet gan- vērojot apkārtējās lietas, pētot to cēloņsakarības.
Psiholoģija
Psiholoģijai ir liela nozīme cilvēku psiholoģisko procesu izpētē, palīdz izprast psihiskos stāvokļus un personības psihiskās īpašības, tādejādi sekmējot mācīšanas un audzināšana likumsakarību atklāšanu.
Vispārīgā pedagoģija
apskata pedagoģijas galvenās kategorijas, precizē audzināšanas mērķi un uzdevumus, noskaidro to īstenošanas objektīvos un subjektīvos nosacījumus, kā arī apskata jautājumu par pētīšanas metodēm.…

Atlants