Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 1.
  • Summaries, Notes 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 2.
  • Summaries, Notes 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 3.
Extract

1.PRAKTISKAIS UZDEVUMS
Problēmjautājums
Ikdienā strādāju ar 4-5 gadīgajiem bērniem. Katras nedēļas beigās mēs parasti vai nu kaut ko cepam, vai arī gatavojam. Pagājušajā piektdienā mēs cepām mazos kēksiņus. Katram bērnam iznāca pa vienam kēksam, un pāri palika 4. Tā kā visi gribēja vēl, es bērniem pajautāju: Kā lai mēs sadalām 4 kēksus tā, lai katram tiek pa gabaliņam?
Daži bērni teica, ka nezina. Bet Frīda (4 gadi) uzreiz pateica, ka kēksu varam sadalīt uz pusēm.…

Author's comment
Atlants