Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 1.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 2.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 3.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 4.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 5.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 6.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 7.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 8.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 9.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 10.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 11.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 12.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 13.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 14.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 15.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 16.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 17.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 18.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 19.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 20.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 21.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 22.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 23.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 24.
  • Business Plans 'Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns', 25.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Biznesa Plāna Kopsavilkums    3
  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    5
  Jauns Produkcijas veids    7
  Tirgus (firmas) analīze    13
  Mārketinga stratēģija    16
  Uzņēmuma funkcionēšana    18
  Uzņēmuma vadība un nodarbinatās personas    19
  Svarīgāko biznesa plānu pasākumu grafiks    21
  Risks un Problēmas    22
  Finanšu informācija    24
  Izmantotā Literatūra    27
Extract

Uzņēmums SIA „Z” ražos ekskluzīvas kūkas, tortes un desertus, kuras piedāvās saviem klientiem.
Uzņēmuma „Z” ražošanas koncepcija ir unikāla, jo tās izstrādē ir piedalījies viens no izcilākajiem Latvijas tehnologiem – konditoriem Jānis Bērziņš.
Šī produkcija ir vienīgā visā Latvijā un Eiropā, jo ir izstrādāta tikai uzņēmuma „Z” iekšējam patēriņam un noformējumam. Vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā ārpus uzņēmuma telpām šo produkciju (kūkas, tortes, desertus) nav plānots izplatīt vai pārdot. Līdz ar to produkts ir ekskluzīvs un tā ražošana nav iespējama ārpus uzņēmuma.
Produkcijas kvalitāti garantē jau uzņēmuma statuss, kas pēc sava mērķa un funkcijām ir attiecināms uz vidējo un turīgo cilvēku. Līdz ar to visa uzņēmuma „Z” piedāvātā produkcija ir ar maksimāli augstu ražošanas un realizācijas kvalitāti, kas sniedz patērētājam garantijas par produkta atbilstību uzņēmuma labajam tēlam.

Kā tiks ražota produkcija un kā tā tiks pārdota
Paredzams, ka uzņēmums savu saldumu ražošanas cehu ierīkos vienā no savām patreizējām struktūrvienībām, kas ļaus nepalielināt izmaksas par jaunu telpu meklēšanu, īri vai iegādi. Pašas ražotnes (ceha) kalpošanas ilgums ir paredzēts 5-7 gadiem, kas ir laba ilgtermiņa investicija ar lielu atdevi.
Uzņēmums ražos konkrētus kūku un desertu veidus. To ražošanas apjomus noteiks iekšēji izstrādāta pārdošanas apjomu analīzes un piegādes shēma, kas mūsdienās ir automatizēta. Lai analizētu pārdošanas apjomus un desertu nepieciešamību struktūrvienībām uzņēmums izmantos noliktavu automatizēto uzturēšanas sistēmu SH4 – Store House 4.
Produkciju plānots realizēt caur uzņēmuma struktūrvienībām – bāriem un restorāniem pa tiešo patērētājam. …

Author's comment
Atlants