Evaluation:
Published: 03.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 1.
  • Summaries, Notes 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 2.
  • Summaries, Notes 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 3.
  • Summaries, Notes 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas, stratēģijas', 4.
Extract

Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
Mārketinga izpratne cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma darbības veidiem. Veidojot cenu, uzņēmumam ir jāņem vērā visi iekšējie un ārējie faktori. Tāpēc būtu nepareizi cenu veidošanas koncepciju pamatot tikai ar uzņēmuma izmaksām un peļņu.
Cenu veidošana ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa.
Cenu veidošanas faktorus iedala iekšējos un ārējos. Galvenie iekšējie faktori ir:
Uzņēmuma un t.sk. mārketinga mērķi;
Mārketinga stratēģija;
Uzņēmuma izmaksas;
Mārketinga darbības organizācija.…

Atlants