Evaluation:
Published: 17.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 1.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 2.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 3.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 4.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 5.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 6.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 7.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 8.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 9.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 10.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 11.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 12.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 13.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 14.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 15.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 16.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 17.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 18.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 19.
  • Research Papers 'VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums', 20.
Extract

Darba uzdevums ir iepazīties ar VAS „Latvijas Pasts” komunikācijas sistēmas analīzi, tā dokumentu izstrādes pareizību. Kā pakalpojumu sniedzējiem, ir svarīgi neaizbiedēt potenciālos klientus, veidot uzņēmuma tēlu un vienmēr būt lietas kursā par to, kas notiek uzņēmumā.
Bet tāpat kā nav ideālu cilvēku, nav arī ideālu komunikācijas sistēmu organizācijas, kas nodrošinātu pilnīgu informācijas apmaiņu starp visiem darbiniekiem strādājot uzņēmumā, kur ir dažādas personības ar dažādiem raksturiem attiecīgi arī principiem un uzvedību, nākas saskarties ar dažāda veida barjerām, kas kavē informācijas apmaiņu un tādējādi arī pašu darbu, jo ne vienmēr viss atkarīgs tikai no viena cilvēka.
Mūsdienas notikumi un procesi, kas veido vidi ap mums, mainās ļoti strauji: attīstās tehnoloģijas, paātrinās informācijas aprites ātrums. …

Atlants