-
Mārketings
MĀRKETINGS
Mārketings ir radoša disciplīna, kas izmanto reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu.
https://lv.wikipedia.org/wiki/Tirgzin%C4%ABba
Mārketings ir tirgzinība; uzņēmumu komerciālās darbības rezultātu izpēte, prognozēšana un plānošana, tirgus izpēte un reklāma.
https://www.uzdevumi.lv/p/ekonomika/10-12-klase/ievads-ekonomika-1527/re-2ce28164-4093-4019-b412-cffdef35997c
Mārketings ir pārvaldības process, kas identificē klientus, to vajadzības, vēlmes un atrod veidus kā nodrošināt tiem ieguvumu.
Mārketings ir process, kas ietver preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai, ievērojot klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus.
http://profizgl.lu.lv/mod/book/view.php?id=22288&chapterid=6810
Marketing is what you say and how you say it when you want to explain how awesome your product is and why people should buy it.
https://marketinginsidergroup.com/strategy/what-is-marketing/
…
Mārketings ir radoša disciplīna, kas izmanto reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. UZDEVUMI: TIRGUS PĒTĪŠANA PREČU PLĀNOŠANA CENU VEIDOŠANA NOIETA PLĀNOŠANA UN REALIZĀCIJA MĒRĶI: IEGŪT STABILU POZĪCIJU TIRGŪ PIESAISTĪT MAKSĀTSPĒJĪGU AUDITORIJU PALIELINĀT APGROZĪJUMU UN PEĻŅU Koncepcija ir nepieciešama, lai stimulētu sava uzņēmuma darbību. Mārketinga koncepcija ietver domu, ka galvenais faktors, kas palīdz sasniegt organizācijas mērķus, ir – būt efektīvākiem par konkurentiem, patērētāju vērtības ir radīšanā, sniegšanā un komunicēšanā izvēlētajiem mērķa tirgiem. Mārketinga 7MIX TABULA (failā) Secinājumi: failā Pārējā informācija par Mārketingu arī ir apkopota.
Latviešu un angļu valodā.













