Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 1.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 2.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 3.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 4.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 5.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 6.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 7.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 8.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 9.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 10.
  • Presentations 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 11.
Extract

David Ogilvy
Virsrakstā jāietver zīmola vārds
Katra reklāma veido uzņēmuma tēlu
Jo lielāka līdzība starp zīmoliem, jo mazāku lomu tas spēlē produktu izvēlē
Ražotājs, kas izveido visspilgtāko zīmola personību, iegūst lielāko tirgus daļu par visaugstāko cenu
Reklāmai ir jāpārdod, nevis jāpievērš uzmanība sev!!!
William Bernbach
Vienkāršums, ātrums, vērīgums
Piesaistīt uzmanību un pārdot
Reklāma ar raksturu – atšķirīga
Svaigums, kreativitāte, oriģinalitāte.…

Author's comment
Atlants