.
Author:
Evaluation:
Published: 29.08.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 1.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 2.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 3.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 4.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 5.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 6.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 7.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 8.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 9.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 10.
  • Summaries, Notes 'Idejas tehnoloģiju mācību jomai', 11.
Extract

Skolotājs sagatavo kartona pamatni vai kādas figūras šablonu un izdur tajā caurumiņus. Bērns ver aukliņas caurumiņos, veidojot attēlu. Darbība notiek pēc t.s. pamata dūriena principa – virzienā no augšas uz leju un atpakaļ. Ievērojot drošības noteikumus, bērns pats var ar īlenu izdurt caurumiņus. (Valsts izglītības satura centrs,2019)
Uzdevumi
• Veidot sākotnējos priekšstatus par šūšanas procesu.
• Veidot priekšstatus un bagātināt sajūtu pieredzi par dažādiem materiāliem, to īpašībām darbojoties, rotaļājoties ar tiem.
• Sekmēt roku un acu saskaņotas darbības.
• Veidot sākotnējās prasmes roku kustību koordinācijā un dzijas, aukliņu vēršanā caurumotās figūrās, kā pamata dūrienā (no augšas uz leju un atpakaļ).
• Veidot pozitīvu, ieinteresētu attieksmi pret dažādiem materiāliem, vēlmi darboties ar tiem.
• Sekmēt savas varēšanas apzināšanos, izjūtot prieku par procesu un rezultātu. …

Author's comment
Atlants