Evaluation:
Published: 02.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 1.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 2.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 3.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 4.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 5.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 6.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 7.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 8.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 9.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 10.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 11.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 12.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 13.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 14.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 15.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 16.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 17.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 18.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 19.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 20.
  • Practice Reports 'Astoņu sociālo zinību stundu plāni ar analīzi un pašizvērtējumu', 21.
Extract

Datums: 07. 03. 08.
Klase: 10.
Mācību priekšmets: ētika
Skolotājs: Rihards Bērzkalns
Stundas temats: Kas mūs sagaida nākotnē
Stundas mērķis: Sniegt skolēniem zināšanas un sapratni par ekoloģiskajām problēmām.

1.Kas stundā būs galvenais:
Zināšanās – ekoloģisko pārkāpumu sekas
Prasmēs un iemaņās - diskutēt sadarboties ar klasesbiedriem, prezentēt un aizstāvēt savu viedokli.
2.Kā tas tiks saistīts ar iepriekšējo mācīto vielu? Sarunu ceļā skolotājs ar jautājumiem liks skolēniem atcerēties pagājušajā stundā iegūtās zināšanas. Kad tas būs noskaidrots skolotājs piedāvās šīs dienas tēmu paskaidrojot cik tā ir līdzīga un savienojama ar iepriekšējā stundā dzirdēto.
3.Kā es izveidošu stundas struktūru atbilstoši izvirzītajiem mērķiem? Stundas struktūra sastāvēs no ievaddaļas, stāstījuma daļas, skolēnu darba grupās un prezentācijas.
4.Kādas mācību metodes es izmantošu katrā stundas daļā? Pirmajā – atkārtošana, diskusija. Otrajā – skolotāja stāstījums, trešā – grupu darbs, ceturtā – prezentācija.
5.Kā es veidošu saskarsmi mācību stundā? Saskarsme stundā tiks veidota brīva nepiespiesta, kas savukārt veicinās skolēna brīvāku domāšanu.…

Author's comment
Atlants