Author:
Evaluation:
Published: 26.07.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 1.
  • Summaries, Notes 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 2.
  • Summaries, Notes 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 3.
  • Summaries, Notes 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 4.
  • Summaries, Notes 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 5.
  • Summaries, Notes 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 6.
  • Summaries, Notes 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 7.
  • Summaries, Notes 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 8.
  • Summaries, Notes 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 9.
Extract

Mācību procesa posmi jeb secība.
Kognitīvisma teorija.
Dž. Brunera mācīšanās modelis nenoliedz stimula un situācijas nozīmi, analizē procesu, kas nodrošina S – R (situācijas – reakcijas) iestāšanos – paša skolēna zināšanas, prasmi, attieksmi. Skolēna uzvedība nav vienkāršots stimula rezultāts, tā ir sarežģīta aktivitāte, kas aptver trīs svarīgākos kognitīvos procesus: informācijas apgūšana, operēšana ar informāciju, tās transformēšana, transformācijas atbilstības pārbaude.
Mācīšanās virzās no priekšspēles ar objektiem pie uztveres izkopšanas un beidzot pie notikumu verbāliem apcerējumiem.
Lai apgūtu jauno virzība no zināmā uz nezināmo, ievērojot pakāpeniskumu.

Author's comment
Atlants