Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Summaries, Notes 'Integrētā mārketinga komunikācija', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrētā mārketinga komunikācija', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrētā mārketinga komunikācija', 3.
Extract

Atziņas no 3. nodarbības
1. Pārdošanas veicināšana ir termins, kas nosedz dažāda veida aktivitātes, kas daudzos gadījumos nemaz nelīdzinās mārketinga komunikācijai. Pārdošanas veicināšana bieži ir lietderīga uz zemas vērtības precēm un ir visefektīvākais ir, ja to izmanto kā daļu no integrētās veicināšanas kampaņām.
2. Sampling ir paraugu ņemšana procesā kad tiek radīts jauns zīmols. Tas ir jādara mērķtiecīgi, izmantojot jaunas izplīšanas metodes un ir jāpieliek pūliņi lai no šādas darbības būtu rezultāts
3. The second major type of promotion, couponing, was described in terms of the magnitude of usage and types of distribution methods (via freestanding inserts, direct mail, and optical scanners, at the point of purchase, on the Internet, etc.) ( Es nevarēju šo teikumu sakarīgi iztulkot latviešu valodā) .

Author's comment
Atlants