Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2004.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Sēņu klasifikācija', 1.
  • Research Papers 'Sēņu klasifikācija', 2.
  • Research Papers 'Sēņu klasifikācija', 3.
  • Research Papers 'Sēņu klasifikācija', 4.
  • Research Papers 'Sēņu klasifikācija', 5.
  • Research Papers 'Sēņu klasifikācija', 6.
  • Research Papers 'Sēņu klasifikācija', 7.
  • Research Papers 'Sēņu klasifikācija', 8.
Extract

Bioloģija pēta uz zemes eksistējošo dzīvību. Dīvības formu un procesu daudzveidība ir noteikusi bioloģijas pētījumu virzienu dažādību un tās nozaru veidošanos. Senākās bioloģijas nozares bija botānika un zooloģija, kas aprakstīja augu un dzīvnieku daudzveidību, kā arī anatomija- zinātne par organismu iekšējo uzbūvi. Laika gaitā attīstījās aizvien jaunas bioloģijas nozares.
Vispārējo priekšstatu par dzīvo organismu skolēni gūst jau 6. klasē.
Bioloģijas kurss balstās uz vispārbioloģiskiem jēdzieniem: Organisma šūnveida uzbūve, vielu maiņa, dzimuma vairošanās, ekoloģiskie faktori, organismu pielāgošanās videi, dzīvo organismu klasifikācija u.c. Līdz ar to, mācot kursu, var balstīties uz jau izveidotajiem jēdzieniem. Jaunu jēdzienu veidošana bioloģijas kursā saistīta ar novērojumiem. Svarīgi ir izpētīt organismu iekšējo un ārējo uzbūvi.…

Author's comment
Atlants