Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Essays 'Reklāmas internetā efektivitāte un attīstības perspektīvas', 1.
Extract

Ļoti populārs reklāmas veids, no uzņēmumu puses, ir reklāmas nosūtīšana ar e-pasta palīdzību. Manuprāt, šis reklāmas veids darbojas kā informatīva rakstura – pēc pašu patērētāju pieprasījuma, jo lielākā daļa sūtīto reklāmas e-pastu tiek bloķēti vai izdzēsti pat neatvērti. Šāds reklāmas veids ir efektīvs tikai gadījumos kad pats patērētājs ir iesniedzis savu e-pastu, lai saņemtu jaunāko informāciju par precēm vai pakalpojumiem.
Reklāmas attīstības perspektīvas internetā ir ļoti daudzsološas.

Atlants