Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 6.
  • Research Papers 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 7.
  • Research Papers 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 8.
  • Research Papers 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 9.
Extract

Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības robežas nosaka bērna individuālās attīstības līmenis un īpatnības. Katram vecumposmam ir savas raksturīgas īpatnības. Skolas vecumā par vadošo darbību kļūst mācīšanās, kas sekmē zinātņu pamatu apguvi. Šajā laikā galvenokārt attīstās izziņas procesi un intelektuālā sfēra. Psihes jaunveidojums ir psihisko procesu pašregulācija, tīšie procesi, darbības iekšējā plāna izveide. Vecumposms beidzas ar 12 gadu krīzi.
Bērna izziņas procesu pārkārtošanās sākas līdz ar iestāšanos skolā. Jauni rādītāji saistās ar visu izziņas procesu pārkārtošanos no netīšajiem uz tīšajiem procesiem. Perioda beigās visiem bērniem vajadzētu spēt pašiem kontrolēt savu uzmanību, iegaumēšanu, reproducēšanu. …

Author's comment
Editor's remarks
Atlants