Evaluation:
Published: 14.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 1.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 2.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 3.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 4.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 5.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 6.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 7.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 8.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 9.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 10.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 11.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 12.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 13.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 14.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 15.
  • Business Plans 'Biznesa plāns', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Biznesa plāna kopsavilkums    1
  Uzņēmuma apraksts    2
  Uzņēmuma vadība    3
  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    4
  Tirgus izpēte    6
  Konkurentu analīze    7
  Uzņēmuma ražošanas plāns    8
  Iespējamās problēmas un riski    10
  Dibināšanas izmaksas    11
  Darbinieku algu saraksts    11
  Pamatlīdzekļu saraksts un to amortizācija    12
  Vispārējās administratīvās izmaksas    12
  Inventāra saraksts    13
  Ražošanas un realizācijas izmaksas    13
  Bilance uz 2011. gada 1. janvāri    14
Extract

Biznesa plāna kopsavilkums
Viesu māja SIA „ Krustceles ” atrodas vienā no Latvijas skaistākajām vietām, Salaspils lauku teritorijā Rīgas rajonā.
Viesu māja domāta gan pašmāju, ga ārvalstu tūristiem.
Viesu mājā ir 9 dažādi numuriņi ( vienvietīgi, divvietīgi un ģimenes ), kuros mēs piedāvājam atpūsties, kā arī ir iespēja nakšņot teltīs viesu mājas teritorijā. Papildus tiek piedāvāta īsta senlatviešu pirts, atpūšanās pie udens un ūdenī, dažāda veida sportošana un kamīnu zāle, kurā ir iespēja rīkot gan seminārus, gan viesības. Lai īstenotu savus plānus, un nodrošinātu šo pakalpojumu klāstu man finansiāli palīdzēs vecāki, kas strādās SIA „ Krustceles ” administrācijā.
Lai SIA „ Krustceles ” veiksmīgi spētu darboties ir apzināti visi iespējamie konkurenti un veikta to analīze. Ir apzināti visi iespējamie riski un problēmas, aprēiķināta prognozējamā bilance ( uz 2011. gada 1. janvāri – 141200.00 Ls ), kā arī veikta tirgus izpēte un izstrādāts uzņēmuma ražošanas plāns.
Lai SIA „ Krustceles ” piesaistītu pēc iespējas vairāk nakšņotājus ir izstrādāta mārketinga stratēģija ( reklāma, mājas lapas izveidošana, ceļa zīmju norādes par SIA „ Krustceles ” atrašanās vietu.
SIA „ Krustceles ” misija – nodrošināt tūristiem naktsmītnes un labu atpūtu ārpus pilsētas, par iespējami zemākām cenām.

Author's comment
Atlants