Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrētas dienas plāns', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrētas dienas plāns', 2.
Extract

RN organizācijas forma: frontāli un apakšgrupās. Metode – rotaļa.
Izmantotie materiāli: roku lelle – Miķelītis, zīmēšanas papīrs, guaša, otas, krāsainais papīrs, krītiņi, šķēres, līme, magnetafons, ieraksti.
RN norise: Skolotāja pastāsta bērniem un Miķelītim par latviešu tautas svētkiem Miķeļdienu jeb Apjumībām. Kādiem darbiem jābūt paveiktiem līdz šai dienai, ko drīkst darīt un ko ne. Uzaicina bērnus atsaukt atmiņā iepriekš svinētos svētkus, pēc melodijām. Bērni klausās melodijas, dziesmas un sauc svētkus. Aicina bērnus izplaukšķināt visus latviešu tautas svētkus un pārrunā, kādas ir galvenās darbības svētkos.
Skolotāja noskaita tautas dziesmu par Miķeļdienu un pārrunā to. Aicina bērnus aizvērt acis un iztēloties, ka Miķelītis nāk pār kalnu, laukiem, ar pilnām rokām – grozā dārzeņi un augļi. Bērni iztēlojas kā Miķelītis nāk pār lauku ar grozu un attēlo ar kustībām.
Skolotāja uzaicina bērnus kopā ar Miķelīti iet rotaļā „Cūkas griķos”.
Pastāsta par Jumīti un Jumīša zīmi, parāda. Miķelītis ir atnesis groziņā divus kopā saaugušus burkānus, riekstus un vārpiņas. Bērni tās apskata, katrs patur rokās. …

Atlants