Evaluation:
Published: 31.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 9.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 10.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 11.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 12.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 13.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 14.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 15.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 16.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 17.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 18.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 19.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 20.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 21.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 22.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 23.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 24.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 25.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 26.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 27.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 28.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 29.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  REKLĀMAS UN REKLĀMAS KAPMPAŅAS BŪTĪBA    5
1.1.  Reklāmas nozīme    5
1.2.  Reklāmas kampaņas plānošana un vadīšana    7
1.3.  Reklāms kampaņu tēmu un devīžu izvēle    9
2.  REKLĀMAS KAMPAŅAS PLĀNOŠANAS GALVENIE POSMI    11
2.1.  Reklāmas kampaņas mērķu un mērķa auditorijas noteikšana    12
2.2.  Kampaņas budžeta noteikšana    14
2.3.  Mediju izvēle un plānošana    16
2.4.  Reklāmas pārbaude, ieviešana un rezultāta novērtēšana    18
3.  MĒDIJU VEIDI    20
3.1.  Reklāmas lapas, bukleti un brošūras    20
3.2.  Radio reklāma    22
3.3.  Televīzijas reklāma    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Kad uzņēmīgs kioska saimnieks gribēs paplašināt savu biznesu vietējā tirgū, diezin vai viņš vienkarši stāvēs un pacietīgi gaidīs klientus. Viņš izliks lielus, krāsainus cenrāžus, kur būs izcelti izdevīgākie pirkumi, pašā letes priekšā novietos pievilcīgākos izstrādājumus, lai tie tūliņ kristu acīs nejaušiem pircējiem, un, visticamāk, - centīsies verst uzmanību uz savām precēm arī ar attapīgiem aicinājumiem vai saistošiem izteicieniem.
Ikviens uzņēmuma vadītājs apzinās, ka firma nevar efektīvi darboties un attīstīties, neizmantojot reklāmas pasākumus. Jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas. Tātad, reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām.
Tomēr arī atsevišķa reklāma, piemēram presē, neko daudz nedos, ir nepieciešams veidot reklāmas kampaņas – veselu reklāmas kompleksu jeb sēriju, ievietojot tas dažādos reklāmas mēdijos: televīzijā, presē, radio, vidē u.t.t
Autors izvēlējās reklāmas kampaņas tēmu, jo uzskatā to par aktuālu sakarā ar Latvijas iestāšanos ES, kad Latvijas tirgū parādīsies vairāki jauni produkti, kuri būs efektīvi un plaši virzīti tirgū. Protams, daži uzņēmumi arī tagad īsteno plašus reklāmas pasākumus Latvijas teritorijā, bet lielākoties tie ir ārzemju uzņēmumi. Jo vietējie ražotāji vienkārši nevar atļauties reklāmas kampaņas to lielo izmaksu dēļ, neieskaitot tādus „gigantus” kā: „Aldaris”, „Cido”, „Laima” u.t.t.…

Author's comment
Atlants