Author:
Evaluation:
Published: 25.09.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Ētika', 1.
  • Presentations 'Ētika', 2.
  • Presentations 'Ētika', 3.
  • Presentations 'Ētika', 4.
  • Presentations 'Ētika', 5.
  • Presentations 'Ētika', 6.
  • Presentations 'Ētika', 7.
  • Presentations 'Ētika', 8.
  • Presentations 'Ētika', 9.
  • Presentations 'Ētika', 10.
  • Presentations 'Ētika', 11.
Extract

Profesionālā kompetence:
Būt pārliecinātam par sevi (ne tikai klausies un piekrīti, bet dari to aktīvi, tici, ka Tava profesionālā kompetence ir pietiekoša, lai palīdzētu);
Profesionalitātes avotu meklē nevis savā uzvedībā, bet savā darba rezultātā (klienta situācijai jāmainās);
Saprast un pieņemt klienta situācijas daudzveidību( dzimums, sociālais statuss, materiālais stāvoklis, ticība, politiskie uzskati,vecums, dzīves pieredze. Svarīgākais ir saprast, ka otrs cilvēks ir cits cilvēks!)
Novērtēt klienta individuālās vērtības, saprast un pieņemt tās

«The world is dominated by contrary values — money, power and pleasure.»
«What, specifically, can be done to bring our cancerous, money-oriented system into some kind of harmony with human values and the environment?»

Author's comment
Editor's remarks
Atlants