Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Skaņu R-L diferencēšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Skaņu R-L diferencēšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Skaņu R-L diferencēšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Skaņu R-L diferencēšana', 4.
Extract

Secinājumi
Pirmsskolā bērnu galvenā darba organizācijas forma ir rotaļa. Bērns un rotaļa ir nesaraujami saistīti, jo tā paver iespējas attīstīt viņa sajūtas, uztveri, emocijas, jūtas un gribu. Īpaši nozīmīgas ir rotaļas bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību un fonētiski fonemātiskiem traucējumiem, kā arī gadījumos, kad ir traucēta smalkās motorikas darbība.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai un uzdevumu izpildei izmantoju dažādas rotaļu un spēļu metodes. Darbojoties rotaļu veidā, bērns ātrāk un ar prieku apgūst nepieciešamās prasmes un iemaņas, kas sekmē runas un valodas attīstību.

Author's comment
Atlants