• Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības?

     

    Essays2 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Essays 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības?', 1.
  • Essays 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības?', 2.
  • Essays 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības?', 3.
  • Essays 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības?', 4.
Extract

Es uzskatu, ka pedagoģija bez humānisma nemaz nav iedomājama, jo bērnus nevar mācīt ar „drakoniskiem” paņēmieniem. Viņus vajag mācīt ar mīlestību, ar prieku, lai bērni ar prieku mācītos un būtu priecīgi , ka viņiem ir iespēja uzzināt kaut ko jaunu, un arī svarīgu.
Humānisms pēc definīcijas izceļ cilvēka vērtību un nozīmi, balstoties uz tādiem universāliem jēdzieniem, kā taisnīgs un netaisnīgs, pareizs un nepareizs un tml. Manuprāt, kad vecāki izvēlas bērniem skolas, viņi arī interesējas par to, kādi ir skolotāji šajā skolā, respektīvi, prasa citiem vecākiem atsauksmes par pedagogiem. …

Author's comment
Atlants