Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 1.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 2.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 3.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 4.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 5.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 6.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 7.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 8.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 9.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 10.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 11.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 12.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 13.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 14.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 15.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 16.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 17.
  • Research Papers 'Ielas apraksts', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Ziedu ielas apraksts    5
2.  Garāžu kooperatīvs “Priekuļu dzirksts”    7
3.  SIA „ALTERA”    8
3.1.  Intervija ar SIA „ALTERA” valdes locekli Rainu Tazāni    10
4.  Ziedu iela 6    12
5.  Dārzniecība    14
  Secinājumi    16
  Priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Komunikācija ir mūsdienu sabiedrības mugurkauls un būtisks sadarbības līdzeklis mijiedarbība, kas nodrošina izveidotās organizācijas, tās darbinieku un sabiedrības mērķu sasniegšanai. Komunikācija sastāv no domu, ideju, faktu un informācijas tālāknodošanu.
Veidojot patstāvīgo darbu psiholoģijā, galvenokārt izmantojām vienu informācijas ieguves veidu – intervēšanu.
Intervēšana – saruna, īpašs tās veids, ko sauc par interviju, kurai jābūt iepriekš skaidri zināmam mērķim. Tātad pamatmērķis ir iegūt informāciju vērtējumam, tādēļ pamatā ir jautājumi. Lai intervija būtu veiksmīga, galvenokārt jāņem vērā intervējamā persona, nevis intervētājs, līdz ar to būtiski ir arī ievērot laiku, jo mūsdienās cilvēki ir aizņemti. Intervijas raksturu nosaka vieta, kur tā notiek, piemēram, mājā vai uz ielas.
Intervija var būt divējāda:
Kad būtiskākais ir kvantitāte – galvenais uzdevums ir iegūt faktus.
Kvalitatīva – tiek ņemts vērā respondenta viedoklis, viņa domas un personiskā izpratne.
Mūsuprāt, vislabāk ir izmantot jaukto veidu, kad no intervijas iegūstam gan faktus, gan viedokļus.
Mūsu grupa savu patstāvīgo darbu psiholoģijā veidoja par Ziedu ielu, kura atrodas Priekuļos, Valsts Priekuļu lauksaimniecības tehnikuma tuvumā. Šo darbu veicām, pamatojoties uz to, ka tuvojas tehnikuma jubileja, līdz ar to nepieciešams tuvāk iepazīt tehnikuma apkārtni.
Patstāvīgā darba galvenais mērķis ir vingrināties informācijas ieguvē, kā arī praktizēties iegūt, sniegt, noformēt un prezentēt informāciju.…

Author's comment
Atlants