Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 1.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 2.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 3.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 4.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 5.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 6.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 7.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 8.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 9.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 10.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 11.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 12.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 13.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 14.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 15.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 16.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 17.
  • Presentations 'Izglītības politika Latvijā', 18.
Extract

Bērnu, skolēnu «vienādošana»
Nepieciešama individuālāka pieeja sniedzot papildus atbalstu tiem bērniem, kuriem tas nepieciešams

Centralizēto eksāmenu kārtība,
obligātie eksāmeni
Galvenie jāvērtē nevis eksāmenu rezultāti, bet ieguvumi no mācību procesa. Turpināt uzlabot vērtēšanas un pārbaudes procesus, skolu darbības novērtēšanu un kontroli

Vienotas izpratnes trūkums par izglītības kvalitātes kritērijiem (kritēriji- izglītība pieejama visiem, progresīva izglītība, kas akcentē sociālās prasmes, radošumu, piemērotību darba tirgum u.c.)
Skolām jākļūst par plašākiem pakalpojumu centriem, kur var koncentrēt citas sabiedriskās aktivitātes, piemēram, pieaugušo izglītību. Ciešāk saistīt vidējo, profesionālo un augstāko izglītību.

Author's comment
Atlants