Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 1.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 2.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 3.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 4.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 5.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 6.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 7.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 8.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 9.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 10.
  • Research Papers 'Plašsaziņas līdzekļu loma mūsdienu sabiedrības informēšanā', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Plašsaziņas līdzekļu pētniecība    4
  Plašsaziņas līdzekļu loma un to efekts    5
  Plašsaziņas līdzekļu iedalījums    6
  Prese    6
  Radio    7
  Televīzija    8
  Internets    9
  Secinājums    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

21. gadsimts – tehnoloģiju laikmets un viennozīmīgi var teikt, ka mūsdienu cilvēka ikdienas dzīvē ļoti lielu lomu ieņem plašsaziņas līdzekļi jeb masmediji, to ietekme ir tik liela, ka bieži tiem tiek piedēvēta „ceturtā vara” (reizē ar likumdevējvaru, izpildvaru un tiesu varu).
Informācija, tās pasniegšana pēc saviem ieskatiem un savā interpretācijā, ir viena no galvenajām masmēdiju varas un ietekmes izpausmēm. Vairākums cilvēku ir atkarīgi no plašsaziņas līdzekļu paustā viedokļa. Līdz ar to plašsaziņas līdzekļi ir viens no sabiedrības vadības instrumentiem, jo prese, radio un televīzija spēj ietekmēt un iespaidot sabiedrības domas, gaumi un vērtīborientāciju.
Plašsaziņas līdzekļu uzdevums ir piegādāt sabiedrībai patiesu informāciju un paskaidrot valstī un pasaulē notiekošo, izglītot, izklaidēt un radīt kopības sajūtu. Bez pastāvīgas informācijas saņemšanas nav iespējama cilvēka un sabiedrības pilnvērtīga attīstība, kā arī drošības sajūtas nodrošināšana.
Darba mērķis ir izanalizēt plašsaziņas līdzekļu lomu mūsdienu cilvēku informēšanā.
Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar teorētiskajiem materiāliem, literatūru.
2.Raksturot plašsaziņas līdzekļu pētniecību.
3.Izanalizēt plašsaziņas līdzekļu lomu un to efektu.
4.Izpētīt plašsaziņas līdzekļu iedalījumu.…

Author's comment
Atlants