Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 1.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 2.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 3.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 4.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 5.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 6.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 7.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 8.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 9.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 10.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 11.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 12.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 13.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 14.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 15.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 16.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 17.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 18.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 19.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 20.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 21.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 22.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 23.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 24.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 25.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 26.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 27.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 28.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 29.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 30.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 31.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 32.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 33.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 34.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 35.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 36.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 37.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 38.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 39.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 40.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 41.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 42.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 43.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 44.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 45.
  • Presentations 'Konspekts mājturībā 7.klasei. Zivis', 46.
Extract

17. Zivis ir jāēd un tās ir jāpasniedz skaisti !
Jebkuru ēdienu, ko pagatavo, arī zivju ēdienus ir jāpasniedz uz pareizi saklāta galda, tāpēc šodien aplūkosim svētku pusdienu galda klājumu.

18. Svētku pusdienu galda klājums:
Skolnieces iezīmē burtnīcā svētku pusdienu galda klājumu un kopīgi izrunā visu, kas attēlā.
Skolotāja papildina stāstījumu ar apakšpunktiem, kas arī jāieraksta pierakstu kladē
• Vienam cilvēkam pie galda atvēlētā vieta ir 60cm.
• Šķīvis no galda malas ir 2cm attālumā.
• Galda klājums ir atkarīgs no ēdienkartes.
• Dakšas zariņiem vienmēr jābūt uz augšu, izņemot gadījumus, kad ir bēres.

19. Praktiskais darbs – pareizi uzklāt svētku pusdienu galdu!
Skolnieces sadalās 2 grupās un skolotāja uz galda noliek visus nepieciešamos galda piederumus. Skolnieces pēc atmiņas pareizi uzklāj svētku pusdienu galdu. Kad tas izdarīts, skolotāja lūdz grupu izstāstīt visu, kas atrodas uz galda un pārbauda grupu – vai ir pareizi uzklāts svētku pusdienu galds. Skolniecēm liek nosaukt arī visus apakšpunktus (60cm galda vieta, 2cm šķīvis no malas utt.)
• Skolotāja iemāca kā bez lineāla noteikt 2cm no šķīvja un galda malas – 2cm ir 2pirkstu platumā.

Nobeiguma daļa:
Kopīgi pārrunā, ko ir iemācījušās par zivīm, kāpēc ir jāēd zivis, kā zivis iedala, kā atšķirt un atpazīt svaigu zivi no bojātas utt. Skolotāja noskaidro cik labi skolnieces atceras stundā apgūto.
MD. – mājās pārlasīt pierakstus un mācību grāmatā tematu par zivīm, to uzturvērtību un apstrādi, kā arī atkārtot svētku pusdienu galda klājumu un visu pārējo par uzturu, kas bija citās stundās, jo nākamreiz pārbaudes darbs par uzturu.

Atlants