Evaluation:
Published: 26.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 1.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 2.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 3.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 4.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 5.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 6.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 7.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 8.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 9.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 10.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 11.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 12.
  • Presentations 'Interaktīvā mācību metode - spēles', 13.
Extract

Spēle no teorijas viedokļa ir
garīgās enerģijas pārpilnības realizācijas veids
cilvēka garīgās pasaules atraisītāja un attīstītāja
cilvēku instinktu atraisītāja, vingrinātāja noteiktai darbībai
cilvēces attīstības spogulis
iespēja realizēt neparastas ieceres
atpūtas elements
iespēja mijiedarboties
darbs
kultūras dzīves nesēja un attīstītāja
Spēles iedala
Spēlēs ar “stingriem noteikumiem”.
Spēlēs ar brīviem noteikumiem, kas tiek izvirzīti spēles laikā.
Spēlēs, kurām ir gan “stingri noteikumi”, gan tie tiek veidoti spēles laikā.
/S. Šmakovs/
Pēc cilvēka darbības veida
Fiziskās un psiholoģiskās spēles
sporta spēles,
kustību rotaļas,
moto un autokrosi,
ārstnieciskās spēles.
Intelektuāli radošās spēles
didaktiskās spēles,
konstruktori,
datorspēles.
Pēc cilvēka darbības veida
Sociālās spēles
lomu spēles,
lietišėās spēles,
imitācijas spēles.
Kompleksās spēles
kolektīvās spēles,
rituāli.…

Author's comment
Atlants