Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'E-komercija', 1.
  • Research Papers 'E-komercija', 2.
  • Research Papers 'E-komercija', 3.
  • Research Papers 'E-komercija', 4.
  • Research Papers 'E-komercija', 5.
  • Research Papers 'E-komercija', 6.
  • Research Papers 'E-komercija', 7.
  • Research Papers 'E-komercija', 8.
  • Research Papers 'E-komercija', 9.
  • Research Papers 'E-komercija', 10.
  • Research Papers 'E-komercija', 11.
  • Research Papers 'E-komercija', 12.
  • Research Papers 'E-komercija', 13.
  • Research Papers 'E-komercija', 14.
  • Research Papers 'E-komercija', 15.
  • Research Papers 'E-komercija', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir elektroniskā komercija jeb e-komercija?    4
2.  Elektroniskās komercijas priekšrocības uzņēmumiem    6
3.  Elektroniskās komercijas ieviešanas priekšnosacījumi uzņēmumā    8
4.  Elektroniskās komercijas attīstības iespējas uzņēmumā    10
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Secinājumi
Referāts ir veltīts tematam par elektroniskās komercijas attīstīšanu uzņēmumos. Darbā ir analizēti jautājumi par elektroniskās komercijas vispārīgo raksturojumu, elektroniskās komercijas priekšrocībām uzņēmumam, elektroniskās komercijas ieviešanas priekšnosacījumi, kā arī izpētīts, kas jādara uzņēmumam, lai elektroniskā komercija kļūtu populārāka un ērtāka.
Būtiski jautājumi, kas darbā apkopoti, ir, pirmkārt, elektroniskās komercijas nozīme – ļauj lasītājam saprast temata nozīmi un kopumā izprast elektroniskās komercijas būtību, lai spētu izprast tālākā referāta saturu. Otrkārt, ir analizētas elektroniskās komercijas sniegtās priekšrocības uzņēmumam, lai referāta darbam vispār būtu jēga, jo kāda būtu nozīme uzņēmumam ieviest elektronisko komerciju, ja nav skaidri zināmi ieguvumi un priekšrocības no tā? Treškārt, darbā tika izpētīti priekšnosacījumi un faktori, kādiem jābūt uzņēmumam, lai elektronisko komerciju varētu ieviest un lai no tās būtu ieguvumi, nevis zaudējumi. Visbeidzot, referāts ietver sevī arī tematu par elektroniskās komercijas attīstību uzņēmumā, ko ir būtiski izprast, lai primitīvu elektronisko komerciju spētu padarīt klientam pievilcīgu un spējīgu popularizēt uzņēmumu plašajā interneta vidē.

Author's comment
Atlants