Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 1.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 2.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 3.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 4.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 5.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 6.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 7.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 8.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 9.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 10.
  • Practice Reports 'Prakse viesnīcā "Hotel Jūrnieks"', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vieta tirgū    4
1.1  Viesnīcas produkts    4
2.  Viesu sastāvs    6
3.  Darba laiki    7
4.  Viesnīcas dienestu darbības raksturojums    8
5.  Uzņēmuma darba organizācija    9
6.  Mans prakses vērtējums    10
7.  Izmantotā literatūra    11
Extract

Manis izvēlētā prakses vieta ir trīszvaigžņu viesnīca „Jūrnieks”. Viesnīca „Jūrnieks” veiksmīgi strādā jau vairākus gadus un turpina attīstīties un piedāvā ar vien vairāk komfortablus viesu numurus un servisa pakalpojumus. Nosaukums Jūrnieks tāpēc, ka tās agrāk bija jūrnieku kopmītnes. Viesnīca atrodas Rīgā, Sarkandaugavā, klusā, zaļā rajonā ar ērtu satiksmi līdz centram. Adrese: Rīga, Sofijas iela 8,LV – 1005. Ja ir vēlme uzzināt ko vairāk par viesnīcu, Jums ir iespēja zvanīt pa tālrunu - +37167392350, kur atbildēs laipns, pretimnākošs un izpalīdzīgs personāls, kā arī ir iespēja sazināties caur faksu - +37167393336.
Prakses mērķis un uzdevumi: teorētiskās zināšanas un apgūt prak­tis­ko iemaņu kopu, kas nepieciešama viesmīlības nozares uzņēmu­ma darbiniekam un vadītājam:
papildināt mācību periodā iegūtās teorētiskās zināšanas, saistot tās ar praktisko iemaņu apguvi reālajās situācijās;
apgūt un attīstīt praktiskās iemaņas viesmīlības uzņēmumā, pielietot darba prasmi reālās situācijās, izmantot saskarsmes un pakalpojuma pārdošanas prasmi darbā ar klientu
iegūt informāciju par tūrisma un viesmīlības pakalpojumiem ko klientam sniedz uzņēmumā, attīstīt pakalpojuma pārdošanas prasmes, gūt izpratni par cenām, aprēķiniem, peļņu, iepazīties ar darba procesu kopumā, darba intensitāti;
attīstīt sevī tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbiniekam nepieciešamo atbil­dī­bas sajūtu, iepazīties ar jaunākās tehnoloģijas pielietošanu, datortehnikas iz­man­tošanu u.c., apgūt mūsdienīgas vadības metodes.…

Author's comment
Atlants