Reklāmas apjoms Latvijas žurnālos
Reklāmas apjoms pagājušā gada septembrī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar augustu, ir pieaudzis par 34%. Attiecīgi septembrī tika reģistrēti 2,53 miljoni cm², bet augustā - 1,89 miljoni cm² reklāmas.
Salīdzinoši visvairāk ir pieaudzis interneta tirgus - par 60%, otrs lielākais pieaugums ir bijis žurnālu tirgum - par 39% un trešais lielākais kāpums ir vides reklāmas tirgum - par 18%.
Lielākie reklāmdevēji žurnālos
Reklāmas kļuvušas lielākas un aizņem vairāk laukuma, bet to skaits ir mazāks.
Lielākie reklāmdevēji žurnālos (pēc reklāmas laukuma cm²) septembrī bijuši: Bite, LMT, L’Oreal, Maxima, Elkor, Parex, Hansabanka, Rimi, Lattelecom, Tele2.…