Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 1.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 2.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 3.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 4.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 5.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 6.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 7.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 8.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 9.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 10.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 11.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 12.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 13.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 14.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 15.
  • Presentations 'Kultūras jēdziens un patērētājkultūra', 16.
Extract

Pilsonis-personība: sociālā apzināšanās, vērtības un uzvedība, un patērētāja kultūras ētiskie aspekti.

Patērētāju uzvedību determinē tirgvedības problēmas. Tirgvedībā akcentuācija izpaužas divējādi:
Rūpēs par patērētāju, vadoties no preces kvalitātes, maiņas vērtības un piedāvājuma izvēles,
Uzņēmējdarbības peļņas nodrošināšanā, saglabājot patērētājus.

Patērētāja uzvedība- darbība, kas virzīta uz pakalpojuma vai preces iegādi, patērēšanu un atgriezeniskās saites nodrošināšanu.

Patērētājs-ir patērēšanas procesā iesaistījusies persona, kas vēlas saņemt pakalpojumu vai iegādāties preci savu vajadzību apmierināšanai.

Atlants