-
Mārketinga prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Īss uzņēmuma apraksts | 4 | |
Uzņēmuma marketinga koncepcijas analīze | 5 | |
Uzņēmuma mārketinga kompleksa analīze | 7 | |
1.1. | Pakalpojumu izpētīšana | 7 |
1.2. | Cena | 8 |
1.3. | Preču virzīšana tirgū | 8 |
1.4. | Vieta sadales sistēmā | 8 |
1.5. | Tirgus segmentācija un mērķa tirgus noteikšana | 10 |
Uzņēmuma mārketinga informācijas sistēma (MIS, LAS) | 11 | |
Uzņēmuma konkurētspējas analīze | 12 | |
Pasūtītāju aptaujas analīze | 14 | |
Uzņēmuma SVID analīze | 19 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 20 | |
Pielikums | 21 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. SIA "Latvijas Ceļu Būve” mārketinga koncepcija ir pārdošanas koncepcija.
2. Uzņēmumā līdz šim nav veikti mārketinga, tas savukārt iespējams kavē uzņēmuma darbību un attīstību.
3. Uzņēmums veic savu darbību balstoties uz iepriekšējo pieredzi, analizējot iepriekšējos datus, un tikai pēc tam pieņem lēmumus.
4. SIA "Latvijas Ceļu Būve" budžetā nav atvēlēti līdzekļi reklāmas izdevumiem un tai īpašas reklāmas kampaņas.
5. SIA “Latvijas Ceļu Būve” ir raksturīgs viena līmeņa sadales kanāls.
6. SIA "Latvijas Ceļu Būve" mērķa tirgus ir pašvaldības, juridiskās personas un turīgās privātpersonas;
Priekšlikumi:
1. Uzņēmumam jāveic marketinga pētījumi.
2. SIA "Latvijas Ceļu Būve" budžetā jāatrod līdzekļi reklāmas izdevumiem.
Pēc SVID matricas izveides un tās analīzes var piedāvāt premiālās sistēmas ieviešanu personālam, balstoties uz veikto pakalpojumu kvalitāti un termiņu.
3. Izveidot stratēģisko un plānu.
4. Izveidot operatīvo plānu un to pildīt.
5. Pilnveidot un attīstīt darbu vadītājus.
…
1. Īss uzņēmuma apraksts 3 2. Uzņēmuma marketinga koncepcijas analīze 4 3. Uzņēmuma mārketinga kompleksa analīze 6 3.1. Pakalpojumu izpētīšana 6 3.2. Cena 6 3.3. Preču virzīšana tirgū 7 3.4. Vieta sadales sistēmā 7 3.5. Tirgus segmentācija un mērķa tirgus noteikšana 8 4. Uzņēmuma mārketinga informācijas sistēma (MIS, LAS) 9 5. Uzņēmuma konkurētspējas analīze 10 6. Pasūtītāju aptaujas analīze 12 7. Uzņēmuma SVID analīze 17 Secinājumi un priekšlikumi 18 Pielikums 19
