Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 1.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 2.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 3.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 4.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 5.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 6.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 7.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 8.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 9.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 10.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 11.
  • Summaries, Notes 'Tirgvedība', 12.
Extract

Tirgus ietilpība – iespējamais produkta realizācijas apjoms, kas ir atkarīgs no pircēju pieprasījuma un preču piedāvājuma mijiedarbībes. Praksē t.i. mar-nga jomā ir pircēju pieprasījuma: vērtēšanas; mērīšana; prognozēšana.
Potenciālo tirgu veido potenciālie pircēji,kuri interesējas par piedāvātajiem produktiem.
Maksātspējīgo tirgu veido potenc.pircēji ar pietiekamiem ienākumiem, kuri sāk piedalīties tirgū un izrāda interesi par peidāvāto preci.
Kvalificētu maksātspējīgo tirgu veido pircēji ar pietiekamiem ienākumiem, kuri kvalificēti piedalās tirgū un izrāda interesi par piedāvāto produktu.
Apkalpojamo tirgu veido pircēji ar peitiekamiem ienākumiem, kuri kvalificēti peidalās tirgū, izrāda interesi par piedāvāto produktu un tiek kvalificēti apkalpoti. …

Author's comment
Atlants