Author:
Evaluation:
Published: 29.02.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 1.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 2.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 3.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 4.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 5.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 6.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 7.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 8.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 9.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 10.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 11.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 12.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 13.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 14.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas izglītības prakse', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
II  Pirmsskolas izglītības iestādes, audzināšanas un mācību procesa vispārēja izpēte    4
III  Bērnu ikdienas darbību vadība    10
IV  Prakses dienasgrāmata    13
Konstruktīvs prakses pašvērtējums    16
VI  Prakses izvērtējums    18
VII  Studenta prakses vērtējums / raksturojums    21
Extract

I. INDIVIDUĀLĀ MĒRĶA NOTEIKŠANA UN
REALIZĀCIJA PRAKSĒ

Prakses mērķis: Izzināt pirmsskolas iestādes “X” ikdienu, izzināt “X” mācību procesu katrā vecumposmā.
Šis mērķis tika izvēlēts, tāpēc ka man ir interesanti izzināt kā notiek mācību process šajā iestādē katrā vecumposmā, jo līdz šim pieredze bija tikai pirmā vecumposma bērniem.
Prakses mērķa realizācijas plāns:
• Vērot bērnus mācību procesa laikā.
• Vērot bērnu attieksmi pret skolotāja uzdotiem uzdevumiem.
• Izzināt kāds ir bērnu dienas režīms.
• Izzināt cik ilgs ir bērnu brīvais laiks.
• Izprast, kā pedagogs tiek galā ar dažādam situācijām ikdienā.…

Atlants