Evaluation:
Published: 06.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 1.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 2.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 3.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 4.
Extract

Sabiedrisko attiecību (SA) kampaņa tiek uzskatīta par dažādu pieeju kopumu. Dažādu valstu sabiedrisko attiecību speciālisti piedāvā savstarpēji nedaudz atšķirīgus SA kampaņu veidojošo elementu kopumus. Piemēram, amerikāņu speciālistu modelis ietver 4 posmus: problēmas noteikšana, plānošana un programmas veidošana, darbība un komunikācija un programmas novērtēšana. Savukārt, Frenks Džefkinss piedāvā modeli no sešiem posmiem: situācijas novērtēšana, mērķu noteikšana, auditorijas noteikšana, masu komunikācijas kanālu un darbības tehniku izvēle, budžeta plānošana un gala rezultātu novērtēšana. …

Author's comment
Atlants