Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2010.
Language: Latvian
Level: Academic
Literature: 4 units
References: Not used
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 1.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 2.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 3.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 4.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 5.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 6.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 7.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 8.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 9.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 10.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 11.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 12.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 13.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 14.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 15.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 16.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 17.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 18.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 19.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 20.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 21.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 22.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 23.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 24.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 25.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 26.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 27.
  • Presentations 'Interaktīvās mācīšanas metodes matemātikā', 28.
Extract

Matemātikas mācību saturs
Matemātikas mācību saturs pamatskolā tiek tuvināts reālajai dzīvei, tāpēc mainās pieeja mācību procesam.
Matemātikas mācīšanās procesā izdala šādus soļus:
problēmas izvirzīšana;
skolotāja skaidrojums;
diskusija (apgūstot jaunas prasmes un jēdzienus);
atbilstošs skolēnu praktiskais darbs, apgūstot teorētisko kursu;
matemātisko pamatprasmju un iemaņu nostiprināšana un treniņš (apgūstot jaunas mācību metodes, ir svarīgi nezaudēt tradicionālās skaitļošanas un algebriskās prasmes, kas nepieciešamas veiksmīgam problēmu risinājumam);
praktiska satura uzdevumu risināšana;
pētnieciskais darbs. Pētnieciskās prasmes ir svarīga matemātikas lietojuma sastāvdaļa, kas rada daudz pozitīvākus priekšstatus par matemātiku un ļauj to sekmīgāk apgūt.
Matemātikas mācību saturs
Lai šos soļus veiktu, īpaša nozīme ir mācību metožu un paņēmienu izvēlei.
Mainoties izvirzītajiem mērķiem, mainās mācību metodes un nolūks, ar kādu konkrētā mācību metode vai metodiskais paņēmiens tiek izmantots mācību procesā.
Mācību procesa neatņemama sastāvdaļa joprojām ir darbs ar mācību grāmatu, demonstrējumi, stāstījums. Metodes ir sarindotas alfabēta kārtībā. Skolotājs tās var izvēlēties un lietot, lai sekmētu mācību procesa pilnveidi atbilstoši izglītības mērķiem mūsdienu sabiedrībā.

Atlants