Evaluation:
Published: 25.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 1.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 2.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 3.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 4.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 5.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 6.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 7.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 8.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 9.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 10.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 11.
  • Presentations 'Reklāmas kampaņas "Axe effect" analīze', 12.
Extract

Komunikācijas veicējs
UNILEVER BALTIC
Starptautisks plaša patēriņa preču uzņēmums, kas dibināts 1930. gadā un nodarbojas ar plaša patēriņa preču ražošanu, mārketingu un tirdzniecību.
Kampaņas mērķis
Piesaistīt sabiedrības uzmanību kampaņai.
Panākt, lai šis kampaņas vēstījums paliktu atmiņā.
Sekmēt pozitīva priekšstata rašanos attiecībā uz šī zīmola produktiem.
Radīt pietiekamu motivāciju veikt pirkumu.
Kampaņas mērķauditorija
Gados jauni, aktīvi un enerģiski vīrieši!
Stereotipi
Tikai seksuāli pievilcīgas sievietes var piesaistīt vīriešu uzmanību.
Parasti sievietes tiek attēlotas kā maigas, trauslas būtnes.
Vēstījumi, ziņojumi, tēli
Kā tēli – sievietes AXE Hot Patrol formastērpos.
Kā instruments – nejauši izvēlēti vīrieši.
Agresīva uzrunāšana (piem. tiek likts nostāties pie sienas kājām plati, rokām augšā).
“No Axe Efekta neizbēgsi!”
“Vīrieši zina, kādēļ to vajag piesavināties…”…

Author's comment
Atlants