Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 1.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 2.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 3.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 4.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 5.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 6.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 7.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 8.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 9.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 10.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 11.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 12.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 13.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 14.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 15.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 16.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 17.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 18.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 19.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 20.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 21.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 22.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 23.
  • Business Plans 'Biznesa plāna izstrāde  uzņēmumam SIA "Rausīši"', 24.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TIRGUS ANALĪZE    4
1.1.  KONKURENTI    4
1.2.  TENDENCES    4
1.3.  IESPĒJAS UN DRAUDI    4
1.4.  DALĪBNIEKI    5
1.5.  POTENCIONĀLĀ TIGUS IZAUGSME    5
1.6.  NOZĪMĪGI APSVĒRUMI    5
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    7
2.1.  UZŅĒMUMA MĒRĶI    7
2.2.  LIKUMDOŠANAS IETEKME UZ UZŅĒMUMA DARBĪBU    8
3.  PIEDĀVĀTĀ PRODUKTA APRAKSTS    10
4.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    11
5.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    13
6.  FINANSES    14
6.1.  IEŅĒMUMI    14
6.2.  IZDEVUMI    15
6.3.  NAUDAS PLŪSMA    17
6.4.  PEĻŅAS VAI ZAUDĒJUMU PLĀNS    17
6.5.  BILANCE    17
  NOBEIGUMS    19
  PIELIKUMI    20
Extract

NOBEIGUMS
Darba autore rēķinās ar to, ka gan ieņēmumi, gan izdevumi ir aptuveni skaitļi, kas dažādu faktoru ietekmē var mainīties.
Piemēram, pēkšņi var pieaugt PVN likme, kas uzreiz būtiski ietekmē produktu un izejvielu cenu. Arī degvielas cenu paaugstināšanās ietekmētu izejvielu cenu paaugstināšanos. Ceļa izdevumi piegādātājiem kaut kādā veidā arī ir jāsedz, neviens nevēlas uzņēmumu ar zaudējumiem.
Var parādīties jauni konkurenti, līdz ar to klientu skaits samazinās. Un ja samazinās klientu skaits, tad arī ieņēmumi ir mazāki. Ja ieņēmumi ir mazāki un izdevumi lielāki, tad uzņēmumam veidojas zaudējumi.
Taču ja uzņēmumam sāk veidoties zaudējumi, tad no bankas iegūt finansējumu nav iespējams. Neviena banka savu naudu nevēlas ieguldīt uzņēmumos, kuri nespēj atmaksāt kredīta summu.
Ieņēmumus būtiski arī ietekmē klientu maksātspēja. Ja klientiem tiek samazinātas algas vai palielinātas nodokļu likmes, kas tiek atvilktas no algas, tad šie klienti vairs nevar atļauties tērēt vairāk naudas nekā gribētos. Tāpēc kafejnīcu apmeklēšana tiktu samazināta un uzņēmuma peļņa arī uzreiz samazinātos.

Editor's remarks
Atlants