Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas kampaņa', 5.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.nodaļa.  Reklāmas kampaņas stratēģiskais plāns    1
1.1.  Situācijas analīze    1
1.1.1.  Preču un kompānijas pētījums    1
1.1.2.  Mērķauditorija    1
1.1.3.  Reklāmas vēstījums    1
1.1.4.  Reklāmas nesēju funkcijas    2
1.1.5.  SWOT analīze    2
1.2.  Reklāmas kampaņas koncepcijas izstrāde    3
1.2.1.  Attiecības ar IMK jeb Integrēto mārketinga komunikāciju    3
1.2.2.  Mediju plāns    3
2.2.3.  Reklāmas kampaņas forma un fāzes    3
2.nodaļa.  Reklāmas budžeta plāns    4
Extract

Mērķauditorija, kas tika izvēlēta izvērtējot demogrāfisko un psiholoģisko patērētāja portretu, koncentrējas urbanizētā vidē, tādēļ efektīvākie informācijas līdzekļi, kas visvieglāk pieejami pilsētu iedzīvotājiem, ir reklāmu stabi un izkārtnes pilsētu ielās.

2.2.3. Reklāmas kampaņas forma un fāzes

Tiek izmantots „ķircinošā” reklāmas kampaņas veids nepārtrauktajā formā.
1.fāze.
Šī fāze norisinās divas nedēļas, kurās tirgus tiek sagatavots jaunai precei. Tā kā tiek izmantots „ķircinošais reklāmas kampaņas veids, sākotnējais sludinājums, kas tiek izmantots pirmajā fāzē, sniedz ar produktu nesaistītu informāciju, kas piesaista patērētāja uzmanību un interesi.…

Author's comment
Atlants