Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Personīgā audzināšanas teorija', 1.
  • Essays 'Personīgā audzināšanas teorija', 2.
  • Essays 'Personīgā audzināšanas teorija', 3.
  • Essays 'Personīgā audzināšanas teorija', 4.
Extract

Savu referātru vēlētos sākt ar pašu bērnības sākumu, jo tas kas notiek ar bērnu agrajā bērnībā ir būtiski tālākajā viņa nākotnē. Ja bērnam ir bijusi laba bērnība, visticamāk, ka viņš būs veselīgs, būs apveltīts ar labām mācīšanās spējām, viegli apgūs valodas prasmes, būs veiksmīgs mācību procesā un citās dzīves jomās. Svarīgākie audzināšanas līdzekļi ir kopīga cilvēku darbība, kurā tiek apgūti labākie dzīves darbības paraugi, personīgi nozīmīga darbība, dabas un sabiedriskā vide, kurā noteicošā vieta pieder cilvēku savstarpējām attiecībām un daudzveidīgām attieksmēm. Jo humānākas ir savstarpējas cilvēku attiecības un personības attieksmes kā vērtība pret sevi, citiem cilvēkiem, darbu, kultūru, dabu, sabiedrību, jo sekmīgāka ir audzināšana. Audzināšana ir sarežģīta, ilgstoša un mērķtiecīgi organizēta cilvēku darbība. To nevar aizstāt ne ar vienu citu sabiedrības funkciju.
Labākais dzīves sākums ir jācenšas nodrošināt katram bērnam – no tā ir atkarīga viņa personīgā nākotne, tautas nākotne un visas pasaules nākotne.
Katru gadu miljoniem zīdaiņu visā pasaulē sāk savu ceļu, no bezpalīdzīgiem jaundzimušajiem kļūstot par bērniem, kas gatavi skolas apmeklējumam.…

Author's comment
Atlants