Evaluation:
Published: 01.04.2016.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 1.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 2.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 3.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 4.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 5.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 6.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 7.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 8.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 9.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 10.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 11.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 12.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 13.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 14.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 15.
  • Presentations 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 16.
Extract

Secinājumi
Bērni vai jaunieši svešvalodu zin slikti, jo viņiem nav gribas spēka. Mūsdienās bērni ir ļoti un slinki, tāpēc viņi nemācās.
Nevēlas to darīt, jo ir tehnoloģijas kur viņi apgūst tikai nelielu daļiņu no svešvalodas. Pārsvarā jau tikai sarunāties, bet gramatiku viņi neapgūst.

Author's comment
Atlants