Author:
Evaluation:
Published: 25.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 1.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 2.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 3.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 4.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 5.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 6.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 7.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 8.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 9.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 10.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 11.
  • Research Papers 'Interneta tirdzniecība e- veikalā "city24.lv"', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Internets Latvijā    4
2.  E-bizness    5
3.  Inteneta veikals city24.lv    6
3.1.  Interneta veikala City24.lv piedāvāto produktu raksturlielumi un sortioments    6
3.2.  Interneta veikala City24.lv reklāmas sludinājumu cenas un pasūtīšana    8
3.3.  Interneta veikala City24.lv atlaides un pircēju piesaistīšanas metodes    9
3.4.  Interneta veikala City24.lv konkurences analīze    10
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Attīstīto valstu ekonomikā raksturīgs tas, ka, sākot ar 20. gadsimta otro pusi, aizvien būtiskāka loma ir pakalpojumiem. To izmantošanas apjomi pakāpeniski izvirzās dažādu labumu izmantošanas priekšplānā. Līdztekus tradicionālajiem pakalpojumiem pasaulē veidojas aizvien jauni, kas nozīmīgi ietekmē gan uzņēmumu darbību, gan atsevišķu personu dzīves kvalitāti. Pasaules tirgū tiek veikti darījumi, pārdodot un pērkot preces izmantojot interneta starpniecību.
Ar mārketingu internetā saprot interneta tehnoloģiju izmantošanu, lai dibinātu un uzturētu saikni ar pircējiem atbilstīgi uzņēmuma mērķiem. Viena no būtiskākajām priekšrocībām ir uzņēmējdarbības globalizācija, ģeogrāfisko robežu izzušana.
Mūsdienu konkurences apstākļi, izmaksu pieaugums, pakalpojumus sniedzošo uzņēmumu skaita pieaugums aktualizē mārketinga darbību izvēršanas nepieciešamību. Ņemot vērā pakalpojumu īpatnības, mārketinga speciālistiem jāizstrādā efektīvi paņēmieni, kā paaugstināt pakalpojumu kvalitāti. Internets sniedz iespēju paplašināt noieta tirgu, precīzi sasniegt mērķauditoriju, samazināt izmaksas, publicēt preču katalogu plašai auditorijai, operatīvi apstrādāt preču pasūtījumus vai vienkārši sazināties ar klientiem, sadarbības partneriem vai uzņēmuma darbiniekiem. …

Author's comment
Atlants